Уважаеми клиенти, поради увеличения обем работа е възможно закъснение при обработката и изпращането на заявки! Моля да ни извините за причиненото неудобство! Благодарим за Вашето разбиране!
Ние използваме бисквитки, за да подобрим Вашето изживяване докато сте наши гости. Продължавайки да използвате този сайт, Вие се съгласявате с това. Повече информация може да намерите тук: Политика за изпозлване на бисквитки

Често задавани върпоси

 

Поръчки

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Пазаруването като гост на сайта за момента не е възможно. Регистрацията на www.goldenshop.bg е лесна и ти носи достъп до всички наши предложения и функционалности на сайта.         

Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите към момента се извършва при получаване на пратката с наложен платеж. Очаквайте скоро и възможност за безкасово плащане

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, всичките й детайли и статус.

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

В деня на доставка ще получиш SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и име и телефонен номер на куриера.

Доставката при поръчка над 30 лева е БЕЗПЛАТНА. Доставка за град София с куриерска фирма Спийди се заплаща 2,50 лв. с ДДС. Зa останалите градове доставка с куриерска фирма Спийди се заплаща 4,99 лв. с ДДС

Какво представлява опцията "Проверка на пратката"?

"Проверка на пратката" е нова услуга, предлагана на всички клиенти на Goldenshop. Тя ти дава възможност да провериш дали си получил правилния продукт, точния цвят и без дефекти. Куриерът е длъжен да изчака да провериш пратката, АКО го помолиш.

Ако след "Проверка на пратката" решиш, че продуктът не е в изрядно състояние (грешен цвят, повредена опаковка, не прилича на поръчания продукт и т. н.), препоръчваме да ОТКАЖЕШ пратката. Процесът за отказ от пратка ще ти бъде обяснен от куриера.

В случай че изборът ти на плащане е чрез наложен платеж, моля, направи "Проверка на пратката", преди да платиш на куриера.

Ако пратката ти съдържа повече от един продукт, но след "Проверка на пратката" искаш да откажеш само един от тях, това ще те задължи да откажете цялата пратка (всички продукти от тази пратка).

 

Мога ли да отменя поръчката си?

Може да отмениш поръчка като изпратиш имейл на customerservice@ivbcosmetics.com или се свържеш с отдел Обслужване на клиенти на телефон 0889 399 304

 

Мога ли да поръчам от чужбина?

Поръчки, направени на www.goldenshop.bg, се изпълняват единствено на територията на Република България.

Мога ли да поръчам продукт по телефона?

Поръчките могат да се правят само онлайн, но на телефон 0889 399 304 можеш да се свържеш с консултант на Goldenshop, който ще ти помогне с всяка стъпка от осъществяването на поръчка.

Връщане на продукти

Мога ли да върна поръчаните продукти?

Според нашите „Общи условия“, поръчани продукти могат да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени (без следи от употреба, с всички етикети и придружаващи документи), в 30-дневен срок от датата на получаване, без да даваш обяснение и без ограничения до услугите на даден куриер. За да подадеш молба за връщане, е достатъчно да попълниш формата за връщане.

Ако някой от получените продукти е повреден, свържи се с отдел Обслужване на клиенти на телефон 0889 399 304 или на имейл: customerservice@ivbcosmetics.com.

Политика за връщане:

Трябва да върнеш продуктите в тяхната оригинална продуктова опаковка, продуктите трябва да са без следи от употреба, без дефекти, с всички придружаващи етикети и лепенки. Имай предвид, че продукт, върнат без етикет, не може да бъде пуснат за повторна продажба.

Как да върна продукт?

Следвай следните стъпки, за да върнеш продукт:

Изпратете Протокол за връщане на e-mail customerservice@ivbcosmetics.com, като посочите модела на артикула и причината за връщането (Точна информация за артикула можете да видите в секция „История на поръчки“ във Вашия профил), както и точен адрес за доставка на сумата в брой. При връщане на артикул, имате възможност за: Замяна с друг артикул или поучаване на заплатената сума обратно

Какви документи са необходими, за да върна продукт?

Няма нужда от никакви документи. Достатъчно е да попълниш формуляра за връщане и да се увериш, че продуктите отговарят на условията за връщане: без следи от употреба, замърсявания или повреди, и придружени от специфичните за продукта документи. Запазваме си правото да откажем връщане за продукт, който не е в добър търговски вид.

Какъв е срокът, в който мога да върна продукт?

Може да връщаш продукти в рамките на 30 дни от датата на получаването им.

Кога да очаквам куриера да вземе обратно пратката?

Куриерът ще дойде да вземе обратно пратката в рамките на 2-4 работни дни след изпращане на формуляра за връщане.

Защита на лични данни

Защитени ли са данните ми, когато пазарувам на страницата на Goldenshop?

Разбира се, напълно безопасно е да пазаруваш на страницата на Goldenshop. Цялата информация се съхранява при изключително висока сигурност.Повече можете да научите в секция Общи условия и политика за сигурност

С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?

Можеш да се свържеш с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес customerservice@ivbcosmetics.com или на телефон 0889 399 304.